Privacy Statement

Laatst bijgewerkt: 19-03-2025

1. WELKE PERSOONSGEGEVENS VERZAMELEN WIJ?

Wij verzamelen en verwerken persoonsgegevens die nodig zijn voor de organisatie en uitvoering van onze diensten. Dit kan onder andere de volgende gegevens omvatten:

  • Contactgegevens: Naam, e-mailadres, telefoonnummer, bedrijfsnaam
  • Facturatiegegevens: Adresgegevens, betalingsinformatie
  • Evenementgegevens: Informatie over reserveringen
  • Technische gegevens: IP-adres, cookiegegevens en gebruikersvoorkeuren bij gebruik van onze website

Wij verzamelen deze gegevens alleen als je deze vrijwillig aan ons verstrekt, bijvoorbeeld via een reservering, inschrijving voor een evenement of contactformulier.

2. VOOR WELKE DOELEINDEN GEBRUIKEN WIJ JOUW GEGEVENS?

Wij verwerken persoonsgegevens uitsluitend voor de volgende doeleinden:

  • Reserveringen en evenementenbeheer: Om evenementen te organiseren en uit te voeren
  • Communicatie: Om je te informeren over reserveringen, updates en relevante informatie
  • Facturatie en administratie: Voor het verwerken van betalingen en contractuele verplichtingen
  • Marketing en nieuwsbrieven: Indien je hier toestemming voor hebt gegeven, kunnen wij je informeren over toekomstige evenementen en updates
  • Websiteoptimalisatie en beveiliging: Om onze diensten te verbeteren en misbruik te voorkomen

3. HOE LANG BEWAREN WIJ JOUW GEGEVENS?

Wij bewaren persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is voor de doeleinden waarvoor ze zijn verzameld. Dit betekent:

  • Facturatie- en contractgegevens: 7 jaar (conform wettelijke verplichtingen)
  • Contact- en evenementgegevens: maximaal 2 jaar na het laatste contactmoment
  • Marketinggegevens: tot het moment van uitschrijving

4. MET WIE DELEN WIJ JOUW GEGEVENS?

Wij delen persoonsgegevens uitsluitend met derden als dit nodig is voor onze dienstverlening of als wij hier wettelijk toe verplicht zijn. Dit kan onder meer zijn:

  • Leveranciers en partners die betrokken zijn bij de uitvoering van evenementen
  • IT-dienstverleners die helpen bij het beheren van onze systemen en beveiliging
  • Betaaldiensten voor facturatie- en administratieve verwerking

Wij zullen persoonsgegevens nooit zonder toestemming verkopen of delen met externe partijen voor commerciële doeleinden.

5. HOE BESCHERMEN WIJ JOUW GEGEVENS?

Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om persoonsgegevens te beschermen tegen verlies, misbruik en onbevoegde toegang. Dit omvat onder andere:

  • Beveiligde servers en encryptie van gegevens
  • Beperkte toegang tot persoonsgegevens, alleen voor geautoriseerd personeel
  • Regelmatige evaluatie en actualisatie van onze beveiligingsmaatregelen

6. WAT ZIJN JOUW RECHTEN?

Je hebt het recht om:

  • Inzage te vragen in de persoonsgegevens die wij van je hebben
  • Correctie of verwijdering van jouw gegevens te verzoeken
  • Bezwaar te maken tegen het gebruik van jouw gegevens voor marketingdoeleinden
  • Gegevensoverdracht te vragen naar een andere dienstverlener
  • Toestemming in te trekken, indien wij je gegevens op basis van toestemming verwerken

Je kunt een verzoek indienen via [e-mailadres invullen]. We reageren binnen vier weken op jouw verzoek.

7. COOKIES EN TRACKING

Onze website maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën om de gebruikerservaring te verbeteren en statistieken bij te houden. Je kunt jouw cookie-instellingen altijd aanpassen via je browserinstellingen. Meer informatie hierover vind je in ons cookiebeleid.

8. CONTACTGEGEVENS

Voor vragen over dit privacy statement of de verwerking van persoonsgegevens kun je contact met ons opnemen via:

Act Eventstudios
Westervoortsedijk 73, 6827 AV Arnhem

  1. E-mail: info@acteventstudios.nl
  2. Telefoon: (+31) 026 - 720 30 34

Indien je een klacht hebt over de verwerking van jouw persoonsgegevens, heb je het recht om deze in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.